jump to navigation

Benvingut al Last.fm marzo 9, 2009

Posted by Kehos in Informàtica, Música.
Tags: ,
trackback

Des del primer dia que vaig fer servir Last.fm per recomanació d’un bon amic (alexito4) que me’n vaig enamorar. No tenia ni idea que existís una pàgina d’aquest tipus però jo sabia que en el fons feia temps que n’estava buscant una de l’estil. Segurament encara no domino tot el que s’hi pot fer, però m’hi manejo bastant bé.

Sobretot el que m’agrada més és la benvinguda que et donen quan poses login i password:

Benvingut al Last.fm =)

Benvingut al Last.fm =)

Cada cop que veig això em ve un somriure, em fa sentir bé.

Si us interessa la pàgina | Last.fm

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. alexito4 - marzo 9, 2009

Ieiba!
Es que last.fm rulez!! xd
Si t’agrada la benvinguda i no dius res més vol dir que no has vist les altres frases que hi han ficat els programadors xd
Després penjaré l’última que he trobat xd
Veuras tu xd

2. ¡Llevenme a los gatitos! | El Mundo Exterior - marzo 9, 2009

[…] hoy mi compañero Kehos ha publicado la bienvenida que nos da Flickr al logearnos y yo subi hace unos días lo que ocurre cuando Flickr se cuelga ahora […]

3. Marta - marzo 12, 2009

T’afegeixo al last.fm jo ja fa uns quants anys que en tinc.😛 Des del 2006.


Responder

