jump to navigation

Viquipèdia més eficient? marzo 10, 2009

Posted by Kehos in Cultura general, Curiositats.
Tags: , ,
trackback

Doncs la sorpresa va ser meva quan, fa uns dies, buscant informació per un treball de matemàtiques, vaig topar-me amb un fet curiós.

I és que l’anomenada Viquipèdia, la Wikipedia de tota la vida traduïda al català, té fama de ser molt bona enciclopèdia lliure, però, evidentment, no tan extensa com en castellà o en altres idiomes.

Doncs la sorpresa que vaig tenir (i me’n vaig alegrar també) va ser quan vaig buscar mètodes d’integració per parts (ja sabeu, els de la vaca) i em vaig trobar amb el següent: mentre a la pàgina en castellà en parlen de passada i només en mostren un parell d’exemples, a la pàgina en català hi trobem una llarga entrada amb exemples diversos i explicacions detallades.

És curiós com a vegades canvien els papers.

Viquipèdia | Integració per parts

Wikipedia | Métodos de integración

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. Olga - marzo 10, 2009

hello Pau!😄
res.. pasava per aqui, i me decidit a comentar!
jo tambe tinc un blog.. superabandonat!😄
pero bueno…….

2. alexito4 - marzo 11, 2009

M’enrecordo lo flipats que ens vam queda xD

Parala sense vergoña, parla amb llibertat😛


Responder

