jump to navigation

Més widgets per Last.fm marzo 22, 2009

Posted by Kehos in Informàtica, Música.
Tags: , , ,
trackback

Sí, segur que molts ja els coneixíeu, però jo no, per tant penjo aquí un nou tipus de widget que he trobat en una pàgina per afegir al Last.fm o a qualsevol altre, com blogs (en el meu ho he afegit).

Es tracta d’un widget que t’agafa els teus grups més escoltats, en fas una tria i després te’ls presenta amb fotografies. És una curiositat que m’ha fet gràcia i me n’he penjat un parell aquí i a la meva pàgina del Last.fm.

widget-lastfm

Podem triar també maneres de que canviïn les fotografies i colors diferents, com en salmó o en blanc i negre.

widget-lastfm-2

I bé, després ja és el típic treball de copiar enllaços o codis html. Espero que disfruteu aquesta curiositat.

Per crear el vostre widget personalitzat | pict.fm

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. alexito4 - marzo 22, 2009

La vaig veure a la pàgina d’algun amic al last.fm fa temps, pero no vaig parar a mirarm-ho. Esta guapo.


Responder

