jump to navigation

Sense avorriment marzo 28, 2009

Posted by Kehos in Cultura general, Curiositats, Informàtica, Música.
Tags: , , ,
trackback

Ahir estava llegint La Vanguardia que ens reparteixen a la universitat gratuïtament cada dia (una idea molt bona pel que a mi respecta, ens mereixem estar informats i, la veritat, va molt bé que sigui gratuït) i vaig estar-me llegint articles que em van semblar interessants. En particular un em va semblar curiós i era un article amb estadístiques sobre els espanyols i l’avorriment.

Pel que posava allà, el 67% dels enquestats necessiten escoltar música o llegir un llibre encara que sigui durant 5 minuts per esperar l’autobús o el tren. La proporció de gent que necessita estar entretinguda l’encapçalem nosaltres en aquestes estadístiques, seguits del 57% d’Itàlia, el 54% de França i el 36% del Regne Unit.

Em va semblar curiós ja que abans això no passava, però em vaig sentir identificat, ja que jo sóc el primer que si ha d’estar una estona esperant qualsevol cosa necessita fer el que sigui, ja sigui escoltar música amb el meu iPod, llegir un llibre o, com ahir mentre esperava el tren i em vaig topar amb aquest article, el diari.

A més d’això també encapçalem les estadístiques del país amb més descàrregues a internet sense pagar, amb més d’un 70% de contingut de música i un 63% de vídeo.
Si és que el cànon digital i les lleis absurdes anti-descàrregues no evitaran que la gent continui amb aquest hàbit que, realment, col·labora a desenvolupar la cultura personal.

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

No comments yet — be the first.

Responder

