jump to navigation

Origami per Sant Jordi abril 26, 2009

Posted by Kehos in Cultura general, Curiositats, Personal.
trackback

Dijous va ser Sant Jordi i, com és tradició, es regalen roses a les noies i llibres als nois.

Però la xicota d’un servidor no volia roses i clar, em vaig quedar bastant desemparat, jo pensant: i ara què? No m’agrada la idea de comprar-li només un llibre. Així doncs va ser quan se’m va acudir la idea de fer alguna cosa amb les meves mans i, el més adient per fer era doncs, una rosa.

Després de buscar una estona per youtube vaig fer-me amb aquest genial vídeo per crear una rosa de paper a l’estil origami japonès, i la veritat és que el resultat que vaig obtenir no va ser pas dolent.

Aquest és el vídeo que vaig seguir, pas a pas.

I aquest va ser el meu resultat, primer amb aquesta de color blanc amb paper normal i després en vaig fer una altra amb paper fi de color violeta. La veritat no em queixo de la meva obra😛

dscf35201

Espero que tots passéssiu una bona diada de Sant Jordi.

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. Jana - abril 27, 2009

tuuu no et queixis que la teva xicota és molt originaal!! i gràcies a ella has conegut una afició nova a la que et pots dedicar llargues hores a classe!!

t’estimo! ^-^
petooonets


Responder

