jump to navigation

Ara també em podeu trobar a: Flickr abril 27, 2009

Posted by Kehos in Curiositats, Fotografia, Informàtica.
Tags:
trackback

No sóc un bon fotògraf. No faig fotos excel·lents. Però a partir d’ara em podeu trobar al Flickr també, m’he fet una conta aquesta tarda mateix i espero poder penar allà alguna foto guapa de les que he fet, i evidentment millorar la qualitat de les meves captures a partir d’ara! M’ha fet gràcia especialment la benvinguda que m’han donat:

aloha

Us deixo la meva direcció i la d’alguns amics que també en tenen!

Jo encara no n’he penjat cap, espereu-vos 1 o 2 dies i ja n’hi haurà =)

Flickr | Kehos
Flickr | alexito4
Flickr | littlemoonn
Flickr | Nana-chanx
Flickr | mr.kitux
Flickr | llunàtica marta

Actualitzat: Sé que cada cop que obres el Flickr et donen una benvinguda diferent, però em feia gràcia posar-ho xD I he afegit a la llista d’enllaços el de la Marta, ara també la podeu visitar!

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. alexito4 - abril 27, 2009

Primer em quedo flipat quan veig que m’agrega una tal Nena-chanx i després de mirar algunas fotos dic… es ella? Flipa! Té Flickr!
I després veig que tu també m’agregas… que passa? Deria pel Flickr xD
Si al final ho sabia😛 I tranquil que no cal tenir grans fotos xD De fet jo porto bastant de temps tinc alguns comentaris interesants i cap foto es gaire bona que digem xD Pero es la ilusió ^^
A més a mi m’apasiona moltissim la fotografía, bueno ja ho saps que em veus cada dia amb una camara a la mà xD

Per cert:
http://elmundoexterior.es/una-de-panormicas

2. alexito4 - abril 27, 2009

Per cert, la benvinguda de la donen cada cop que entres a la pàgina, i cada cop en un idioma diferent xD

3. Marta - abril 27, 2009

Jo també en tinc.

4. Marta - abril 27, 2009

L’he posada a la url d’aquí al nick.


Responder

