jump to navigation

Sonisphere Festival: cartell tancat mayo 1, 2009

Posted by Kehos in Música.
Tags: , , , , , , , , , , ,
trackback

Per fi se sap ja quins són els grups finals del festival Sonisphere, del qual he estat fent un seguiment de la seva evolució des que es va saber que Metallica tocava a Barcelona l’11 de juliol d’aquest any.

Des del blog de hipersonica he pogut trobar la informació dels dos nous grups que tocaran juntament amb les 7 bandes que ja estaven confirmades i l’ordre i hores en que actuarà cada grup al festival.

Com que encara no s’ha actualitzat la pàgina del festival i no surt el cartell oficial us deixo aquesta imatge que està corrent per la web, que diuen que és dels cartells que hi ha penjats per Madrid (aviam si vaig a Barcelona algun dia d’aquests i potser en veig algun).

I he llegit allà també que ja està muntat el pla de com tocaran tots els grups, ha quedat així:

15.00 – Obertura de portes
15.30 – The Eyes (escenari 2)
16.05 – Gojira (escenari 1)
16.45 – Soziedad Alkoholika (escenari 2)
17.30 – Mastodon (escenari 1)
18.30 – Lamb Of God (escenari 2)
19.30 – Down (escenari 1)
20.35 – Machine Head (escenari 2)
21.55 – Slipknot (escenari 1)
23.40 – Metallica (escenari 1)

Prevec un dia inoblidable, tinc moltíssimes ganes d’assistir-hi! Ho vaig encertar molt quan vaig comprar l’entrada el mateix dia que sortissin a la venda.

Via | Sonisphere 2009: horarios confirmados y cartel cerrado con Gojira y The Eyes

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi

Comentarios»

1. Cartell Sonisphere « Freak World - mayo 2, 2009

[…] Lamb of God, Machine head, Mastodon, Música, Metallica, Slipknot, Sonisphere trackback Sé que estic pesadet amb el festival, però amb la il·lusió que em fa anar-hi no podria ser […]

2. Wallpaper 7/6/09 « Freak World - junio 7, 2009

[…] que tenia posat des que vaig passar-me a Windows 7, però hi tenia una fotografia que vaig fer a les meves entrades del Sonisphere Festival que aniré a veure el pròxim 11 de juliol. Ara bé, avui he vist una foto […]

3. Sonisphere Festival: El festival « Freak World - julio 12, 2009

[…] Sonisphere Festival: El festival Julio 12, 2009 Posted by Kehos in Música. Tags: Barcelona, Down, Gojira, Lamb of God, Machine head, Mastodon, Metallica, Slipknot, Sonisphere, Soziedad Alkoholika, The Eyes trackback Bé com era d’esperar, avui després d’un gran dia i una gran nit a Barcelona, sóc aquí per explicar el Sonisphere, que tantes ganes he tingut de veure des que vaig saber que el feien i vaig comprar l’entrada. […]


Responder

