jump to navigation

Funcionant ja amb Windows 7 mayo 18, 2009

Posted by Kehos in Personal.
Tags:
trackback

Doncs sí, avui m’he decidit i per fi he actualitzat el meu portàtil. Des d’avui faig servir el nou Windows 7 a través de la seva RC, que em vaig descarregar el dia que va sortir al públic.

De moment ja m’ha captivat l’interfície gràfica Aero que utilitza i, realment, va més ràpid que el Vista i consumeix molta menys memòria. Pel que porto amb aquest SO de prova ja n’estic content.

Fons de pantalla Windows 7
En aquesta captura de pantalla es pot veure el fons de pantalla estàndard del Windows 7 amb la opció de mostrar l’escriptori ensenyant les finestres que hi ha obertes en aquest moment.

Ara falta veure què me’n diu a la llarga, pel que estic sentint i pel que m’han explicat amics i el meu company alexito4, funciona de meravella i jo, a partir d’avui, ho podré comprovar.

Des d’aquí animo a tothom que encara no l’ha provat a que ho faci, perquè de ben segur que no acabarà decepcionat🙂

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. alexito4 - mayo 18, 2009

I ja era hora home xD
Ara serás més feliç amb el teu portàtil xD Aguantarem una mica més sense Mac xD

2. Wallpaper 7/6/09 « Freak World - junio 7, 2009

[…] rabbid, wallpaper trackback No havia penjat aquí el meu fons de pantalla que tenia posat des que vaig passar-me a Windows 7, però hi tenia una fotografia que vaig fer a les meves entrades del Sonisphere Festival que aniré […]


Responder

