jump to navigation

Nova adquisició: Guitar Hero Metallica mayo 21, 2009

Posted by Kehos in Música, Personal, Videojocs.
Tags: ,
trackback

Doncs sí, avui mentre estava disfrutant d’una magnífica i avorrida classe de matemàtiques a la UdG m’ha arribat un sms al mòbil, i quina ha estat la meva sorpresa quan he vist que era del GAME, que em deien que ja podia passar a recollir el meu reservat Guitar Hero Metallica.

GH Metallica

I aquí el tinc, encara precintat perquè aquesta tarda marxo, però d’aquí poc posaré alguna crítica o valoració o experiència amb el joc.

Espero que els que el compreu o el jugueu n’acabeu molt satisfets, jo personalment, amb el temps que fa que l’espero, no crec que em decepcioni.

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. alexito4 - mayo 22, 2009

Bueno, al acabar els examens em quedo a durmir a casa teu no has dit? xD


Responder

