jump to navigation

Hideo Kojima i els seus comptes enrere mayo 23, 2009

Posted by Kehos in Videojocs.
Tags: ,
trackback

Des de fa uns dies hem pogut veure al teaser site de Kojima Productions com hi havia un compte enrere sobre un fons de pantalla mostrant el paisatge d’un prat on hi fa tempesta. Si ens el quedàvem mirant una estona, cada cert temps, sortia un llamp i es podia veure un ‘5’ (o una ‘S’ com ha dit molta gent) que desapareixia entre la pluja.

Teaser Site Hideo Kojima

A més es va descobrir que si miràvem la pàgina en codi font podíem veure paraules clau com ‘Metal Gear’ o ‘MGS’, cosa que va fer aixecar multitud de sospites.

Doncs bé, aquest compte enrere va acabar i va començar un nou compte enrere, però aquest cop quan surt el llamp van alternant els caràcters ‘5’, ‘E’ i ‘3’. Tot indica que tindrem una sorpresa a la següent edició del E3 i, molt probablement, sigui una nova entrega de la mítica saga Metal Gear Solid.

Esperem que sigui així, ja que jo personalment vaig disfrutar molt amb els números 2 i 3 i m’encantaria provar el primer i el quart.

Via | Lo que escondía la cuenta atrás de Kojima era… ¡Otra cuenta atrás!

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. alexito4 - mayo 23, 2009

Sincerament despres de la última entrega del metal per la ps3 jo crec que la podría deixar tancada. Encara hi ha algunes csoes on es podria exprimir més la historia, pero si fos ell em cnetraria ara en altres projectes i potser daqui uns anys tornaria a exprimir més la hisotria.
Pero qui soc jo per comparar les meves ideas amb les d’un geni del segle 21? xD


Responder

