jump to navigation

Orgull Friki 2009 mayo 25, 2009

Posted by Kehos in Món friki.
Tags: ,
trackback

Dia_Orgullo_Friki_2009

Avui s’ha celebrat el dia de l’Orgull Friki, evidentment jo havia de penjar algun post sobre aquest dia (com a mínim pel nom del meu blog) i impulsat per l’alexito4 doncs dedico uns moments a aquesta cultura que és la dels frikis, a la que personalment m’hi incloc.

El que us he deixat al damunt és el cartell que s’ha creat per aquest any, cortesia del Señor Buebo, gràcies a ell tenim aquest magnífic dia (encara que jo no l’he pogut disfrutar perquè he estat a la Universitat fent un examen i feina a la tarda) i un llibre que ha publicat fa res i el qual tinc intenció de comprar-me si puc d’aquí poc. Us deixo un enllaç a la seva web i a on parla del seu llibre.

També em fa gràcia ensenyar-vos el disseny de la samarreta de l’any passat, de la mà de Be Friki, de la que en disposo d’un exemplar i duc posada ara mateix:

Orgullo_Friki

Com a aportació final us proposo que visiteu la pàgina del test friki, el qual he fet un parell de cops i he pujat preocupantment de puntuació (irònicament parlant). Avui l’he repetit i m’ha sortit el següent:

Resultat_Test_Friki_26-5-09

Bé fins aquí aquesta entrada, espero que disfruteu de tot el que he penjat!

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. el basar de les espècies » Blog Archive » Viatjant per Mòria - mayo 26, 2009

[…] Freak World Share and […]

2. alexito4 - mayo 26, 2009

Feliç dia del friki xD
Tot i que jo cada dia que passa començo a consideramre menys friki. Ultimament hi han coses qu ehe vist que fan que no m’inclueixi en aquesta cultura alternativa xD

Saluts😉
I gracies pels retroenllaços😉

3. Marta - mayo 26, 2009

A mi em diuen friki i no sé perquè… bé, algo friki puc ser però bah, ja m’ho he agafat com si no fos algo despectiu.
Friki, friki, frikiiiii!

4. el basar de les espècies » Blog Archive » El 25, orgull de ser friki! - mayo 19, 2010

[…] Freak World Share and […]


Responder

