jump to navigation

Wallpaper 7/6/09 junio 7, 2009

Posted by Kehos in Món friki, Personal.
Tags: ,
trackback

No havia penjat aquí el meu fons de pantalla que tenia posat des que vaig passar-me a Windows 7, però hi tenia una fotografia que vaig fer a les meves entrades del Sonisphere Festival que aniré a veure el pròxim 11 de juliol. Ara bé, avui he vist una foto molt graciosa per internet i ha estat qüestió de segons el fet d’apoderar-me d’ella i posar-la de fons de pantalla del meu portàtil.

Sé que és una frikada molt gran, però m’ha fet molta gràcia. Pels que no conegueu aquests bitxos, són els Rabbids dels jocs de’n Rayman.

Wallpaper 7-6-09

Wallpaper 7-6-09

Salta a la vista, però la imatge parodia al famós quadre de “El Grito“, de Edvard Munch.

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. alexito4 - junio 7, 2009

Es que els Rabbids són els amos!! Aquest estiu si quedem i tal haurem de comrpar un per laWii i vicianse xD

Tot i axo no soc partidari de wallpapers verticals xD No em molen. Pro lo pitjor… no et descollones cada cop que veus el wallpaper? xD No em podria concentrar jo amb un rabbid jaajaja


Responder

