jump to navigation

Transformers 2: Revenge Of The Fallen junio 25, 2009

Posted by Kehos in Pel·lícules.
Tags: , , ,
trackback

Aquí estic, després d’uns dies sense posar res, amb una pel·lícula fresquíssima sota el braç:

Transformers 2: Revenge Of The Fallen

Després d’una primera pel·lícula que em va recordar els fabulosos dibuixos de quan jo era petit (que m’agradaven tant) i que no em va decepcionar gens, arriba la segona part, que tampoc m’ha portat cap decepció.

Logo dels Autobots

Logo dels Autobots

– AL TANTU: SPOILERS –

Després d’un començament on el nostre protagonista entra a la universitat veiem com, una vegada més, la pel·lícula ha estat captada cap a públic del “nostre” tipus, com ha dit un amic que ha vingut a veure-la: conté les dosis necessàries de frikisme (vegi’s pòster de Naruto a l’habitació del campus), punts geeks (els companys d’habitació del Sam estan a l’aguait de qualsevol notícia sobre els “robots alienígenes” i les pengen en un blog), desmembraments a mansalva (de robots, no ens escandalitzéssim, però de fet ho són igualment) i, evidentment, primers plans de l’espectacular Megan Fox.

Tot aixó a més a més de poder-nos fer disfrutar veient els herois de la nostra infància (no entenc com ara només fan que posar a la televisió dibuixos animats que són basura comparats amb els de fa uns anys) en acció per salvar el planeta Terra.

A destacar les fotografies dels primers Transformers que van arribar al nostre planeta, el Decepticon vell que troben al museu i les seves batalletes, i el moment de “ressurrecció” de Shia LaBeouf.

UP: L’aparició de més personatges que a l’altra entrega.
UP: L’aparició de John Turturro en la seva nova vida.
UP: Molta més acció que a la primera.
UP: La batalla de Optimus Prime contra 3 Decepticons a la vegada (inclós Megatron).
UP: La banda sonora: més metalera i amb final de Linkin Park.
WTF?: El moment de la mare del protagonista quan es menja els pastissets amb marihuana.
FAIL: Quan el Decepticon vell li dóna peces a Optimus Prime i, moments després, ell se les treu sacsejant-se com si res.

– FI DELS SPOILERS –

Logo dels Decepticons

Logo dels Decepticons

En resum, per disfrutar d’una bona pel·lícula i per recordar els temps en que miràvem aquests robots a la televisió, val la pena gastar-se els dolorosos quasi 8€ que costa ja una entrada de cinema. Aixó sí, visualització de la primera part obligada.

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. alexito4 - junio 25, 2009

Tinc pendent aquesta peli ^^ L’he de mirar. Tot i que no m’enrecordo gaire de la primera xD

2. Més Transformers « Freak World - julio 10, 2009

[…] Taringa, Transformers trackback Vist l’èxit que estic tenint amb l’entrada de la meva crítica sobre la segona pel·lícula dels Transformers vull posar un enllaç a la que va fer el meu colega […]


Responder

