jump to navigation

Sonisphere Festival: El festival julio 12, 2009

Posted by Kehos in Música.
Tags: , , , , , , , , , ,
trackback

Bé com era d’esperar, avui després d’un gran dia i una gran nit a Barcelona, sóc aquí per explicar el Sonisphere, que tantes ganes he tingut de veure des que vaig saber que el feien i vaig comprar l’entrada.

Per començar faré aquest post per explicar una mica tot en general. Molta gent, segons he llegit unes 70.000 persones que es diu molt ràpid, per tant això significa cues a dojo per qualsevol cosa, ja sigui per comprar tickets, un entrepà o per anar al lavabo. Encara que fer cua per un entrepà em va fer sacrificar l’actuació de Down, grup que em feia gràcia veure, no va suposar gaire problema el fet de que hi hagués molta gent per poder consumir. Mirant-ho bé és normal que hi hagi cues tan llargues a un lloc com aquest.

Deixant de banda la multitud de heavys peluts que hi havia al recinte, realment vaig trobar que estava ben muntat: una zona on es podia jugar al Guitar Hero Metallica, patrocinador de l’event, un petit escenari on la gent que toca en grups podia lluir-se i fer una petita actuació davant dels visitants, botiguetes heavys de tota mena, barraques de beguda i barres de bar per tot el parc del Fórum.

Realment l’única cosa que em va molestar va ser el fet d’haver de canviar d’escenari després de cada actuació, no pel fet d’haver de caminar, sinó pel fet de que quan acabava un grup ja estava començant a tocar el següent i en teoria això no hauria de ser així, però no pot ésser tot perfecte, ja ho sabem. També em va sobrar una mica el paripé de gent jugant al Guitar Hero entre actuació i actuació, realment crec que li van donar al joc molta més importància de la que tenia.

La cosa que em va fer més gràcia de totes va ser el fet d’haver de comprar “diners del Sonisphere per poder comprar begudes o menjar”, ja que amb les cues tan llargues que hi havia havies de replantejar-te en un moment de comprar tickets per tot el dia i, per tant, possiblement comprar més del que realment anaves a consumir. Us deixo aquí la fotografia que he fet d’un ticket que m’he quedat, no és que pagués 3€ per res, me’l vaig trobar al terra quan ja marxàvem del festival i vaig decidir quedar-me’l:

Sonisphere - Ticket (davant) (2)

Ben mirat el disseny és original, amb el logotip del festival i una fotografia d’un grup al darrera, en aquest cas una de Slipknot.

En resum, un festival brutal, m’ho faig passar de conya amb els meus amics disfrutant de grups que realment valen molt la pena en directe. Si tornessin algun altre any jo hi aniria amb molt de gust, ara que no tinc molt clar si ho faran, sinó mireu-vos aquesta pàgina i opineu. Pel que respecta a mi ens deixen clarament com el cul i segons ells això només passa a Espanya. Però bé ja se sap, això haurà generat molts diners i realment aixo és el que els interessa.

Ara em posaré a escriure una mica sobre els grups dels que vaig veure les actuacions, em sap greu per The Eyes, Gojira i Down, però no vaig poder assistir a tots. Mastodon els vaig veure una estona però molt de passada, va ser el moment en el que vam anar a comprar tickets.

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. Sonisphere Festival 2010 – Data per Barcelona i primera banda confirmada « Freak World - diciembre 19, 2009

[…] Sonisphere trackback Ja era hora que es tornés a parlat del Sonisphere, el gran festival de metal al que vaig assistir el passat 11 de […]

2. Entrada musical al 2010 « Freak World - enero 10, 2010

[…] veure qui m’ha marcat, oi? Segurament que l’assistència al Sonisphere hi va fer alguna […]


Responder

