jump to navigation

Sonisphere Festival: Lamb Of God julio 12, 2009

Posted by Kehos in Música.
Tags: ,
trackback

Un grup de heavy metal més tirant cap al death amb un cantant hiperactiu i realment molt expressius en escena. Els havia escoltat abans i no m’havien agradat, més que res per la brutalitat de la veu del cantant, que no és precisament del tipus de veus que a mi m’agraden en un grup, però en directe els vaig disfrutar moltíssim, es veu que a aquesta gent els agrada i ho transmeten molt bé.

Un grup també molt trallero, igual a tots els del festival, tal com els vaig dir als meus col·legues, “ha estat un festival molt heavy”. Un gran moment de l’actuació d’aquesta gent va ser el Wall Of Death que es genera quan toquen, us deixo un vídeo perquè veieu de què es tracta. Realment fa por i trobar-se allà mig (a mi em va passar i vaig poder-ne escapar) encara més.

Veredicte:

8 / 10

Web | Lamb Of God

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. johnfrustrao - julio 13, 2009

Aquesta gent era la polla. Jo, que odio el death metal, que m’agradessin és tot un record!


Responder

