jump to navigation

Sonisphere Festival: Machine Head julio 12, 2009

Posted by Kehos in Música.
Tags: ,
trackback

Machine “fucking” Head, com li diuen ells, un gran grup de thrash metal que crec que va tenir la seva justa hora i mitja d’actuació, ja els havia estat escoltant abans del festival i ja sabia que m’agradaven. No em van decepcionar gens, encara que la seva política d’animar al públic a beure i liarla no m’agrada i en alguns moments el so dels micrófons amb els amplificadors feia una mica de pito, però en general em van agradar molt.

Amb temes com “Ten Ton Hammer” ens van ajudar a moure’ns, saltar i cridar, i a mi em van transmetre la seva gran energia en bones dosis, igual que la resta de grups. Llàstima que em vaig perdre mitja hora de la seva actuació per culpa d’estar fent cua per poder demanar sopar.

Veredicte:

7,5 / 10

Web | Machine Head

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. CASTE - julio 14, 2009

Van estar genials, com sempre. Els he vist potser 7 vegades i ara estan en forma. Ara, lo de l´any passat a Getafe va ser increible, segurament un dels concerts que he disfrutat molt. Per alguna cosa serà que han fet de teloners en gran part de la gira de Metallica…Gran dia el dissabte!!!


Responder

