jump to navigation

Final de la 3a Temporada de Peridos (Lost) julio 25, 2009

Posted by Kehos in Sèries.
Tags: , ,
trackback

Ja sé que van per la sisena temporada, jo vaig quasi per la meitat de la quarta perquè he estat enfeinat durant tot el curs, però fa una setmana que em vaig posar a mirar des del 20 de la segona i he vist tota la tercera i 6 capítols de la quarta. Trobo que he de fer especial menció a una escena de l’últim capítol de la tercera, “A través del espejo II”, ja que m’ha captivat el cor.

— Al Tantu, SPOILERS —

L’escena en qüestió és la mort de’n Charlie, un dels meus personatges preferits de la sèrie. Jo ja havia estat víctima d’un spoiler d’un amic, que m’havia ensenyat l’escena aquesta quan jo encara no havia començat a veure la sèrie, però em va posar la pell de gallina igualment, perquè per fi vaig entendre com s’arribava a aquesta situació i per què.

Deixo aquí un vídeo del moment que tants cops he mirat des que vaig veure el capítol i que encara em fa tenir esgarrifances.

Charlie forever :_)

— Fi dels SPOILERS —

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. johnfrustrao - julio 25, 2009

Jo vaig plorar. No amb la seva mort en si, sino mes aviat en quan escriu la llista, quan recorda els 5 millors moments de la seva vida, i veus que realment en Charlie ha tingut una vida miserable (tenint en compte quin son els seus millors records…)

El millor capitol de tota la serie, no ho dubtis


Responder

