jump to navigation

Ja posseeixo un nou terminal! agosto 3, 2009

Posted by Kehos in Personal, Tecnologia.
Tags: ,
trackback

Avui he anat a recollir el meu nou telèfon mòbil, que el dissabte de la setmana passada vaig perdre el vell a Barcelona i en necessitava un urgentment.

Després de visitar unes quantes botigues i deliberar amb la meva mare per quin telèfon triava al final vaig fer una portabilitat a Vodafone (ho sento, Movistar) i em vaig endur un Samsung S5600V Blade, que he anat a recollir aquest matí a Girona.

Com que de moment no he pogut tenir gaire contacte amb el telèfon us deixo aquí un article de Tuexperto.com i unes fotografies de l’aparell perquè pogueu veure’l. Realment m’agrada molt i crec que el disfrutaré moltíssim.

D’aquí res posaré una crítica del meu terminal =)

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. Quanta raó xD « Freak World - agosto 6, 2009

[…] els Smartphones que ara s’han posat de moda i tothom vol. Digueu-me heretge, però jo amb el que em vaig comprar fa poc en tinc més que […]


Responder

