jump to navigation

Quanta raó xD agosto 6, 2009

Posted by Kehos in Informàtica, Internet, Tecnologia.
Tags: , ,
trackback

Ara estic una mica enganxat als vídeos que pengen per internet i he trobat aquest sobre els Smartphones que ara s’han posat de moda i tothom vol. Digueu-me heretge, però jo amb el que em vaig comprar fa poc en tinc més que suficient.

El que deia, que aquest vídeo s’ha de veure, jo personalment li dono tota la raó del món.

Ara és quan els iPhone-addictes o els Blackberry-addictes se’m tiren al damunt. Que consti que a mi m’agraden molt aquests mini-mini-ordinadors, però crec fermament que costen massa diners del que realment haurien de costar (deu ser perquè no els tinc (?)).

Via | Sobre la hiperconectividad

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. alexito4 - agosto 6, 2009

NO ho diras per mi no? jaja que porto 3 anys desitjant un iPhone. No el tinc presisament pels calers, pero creume que amb el que estalviu y quan vegi que val la pena será el primer que faci.
Per gustos els culors pero jo, en la meva vida, els i trobo molta utilitat. No hi ha cap dia que en qualsevol sitacio del dia a dia pensi, si tingues un iPhone ara… xD I l’altre dia que vaig anar a la ciutat comptal el vaig trobar tant a faltar xD iPhone+GoogleMaps+ArroundMe… nomes per aixo ja val la pena xD


Responder

