jump to navigation

XV Weekend song – 30/8/09 – Broadcast To The World agosto 30, 2009

Posted by Kehos in Música, Weekend song.
Tags: , ,
trackback

Avui toca una cançó que em va obrir dues portes: la d’escoltar aquesta bona banda i la de comprar-me un iPod.

La primera és evident, però la segona ho és? Està clar que no, però per això estic jo aquí, per explicar-ho. És el primer grup que vaig escoltar a través d’un iPod, concretament el del meu company de carrera alexito4 (ell també va penjar aquesta cançó als inicis del seu nou blog), el qual em va deixar el seu iPod Classic un dia després de classe, després que jo li digués que em feia cosa perquè el veia molt fràgil (ara tinc un iPod Nano i és de paper comparat amb el seu). Doncs com que no havia escoltat mai Zebrahead vaig veure que ell n’hi tenia i els vaig escoltar. Des de llavors van passar a formar part de la meva biblioteca de música i vaig viure l’experiència iPod.

Bé us deixo de posar el rollo (és que ara tinc mono d’escriure) i us deixo amb la cançó. Enjoy it!😉

Artista: Zebrahead
Cançó: Broadcast To The World
Àlbum: Broadcast To The World (2006)

Brace yourself kid for the final collapse
Cuz the world is spinning fast
coming off its axis
Fight to survive, ode lay essay
And the kids with the guns shout
“Out of my way!”
Sex and violence are here to stay
Broadcast to the world
Out of control
Ready to fold
Broadcast to the world
Out of control
I want to have it all and I want it right now
I want to have it all and I want it now

[Chorus:]
So here we go reload
Another round implode
We’re spinning now until our heads explode
And so I guess we know how far we all can go
We’re on a mission to destroy the world we know

The saints and the sinners
have identity crises.
that spread like a virus
multiplies and lysis
Down to the bottom
Looted graves they turn
Eat the razorblade apple
Open a can of worms
Narcotics on the weekends
As the city it burns

Broadcast to the world
Out of control
Broadcast to the world
Ready to fold
Broadcast to the world
Out of control
I want to have it all and I want it right now
I want to have it all and I want it now

[Chorus]

You know we all are to blame
Broadcast to the world
Final collapse is on
Heaven and Hell collided

Broadcast to the world
Final collapse is on
We stand divided

[Chorus]

Web | Zebrahead

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. johnny32 - agosto 31, 2009

Muahahaha, els vaig veure en directe fa 2 setmanes =P

La veritat es que es un grupazo (son els que mes reproduccions tenen en el meu last.fm xD)

2. alexito4 - agosto 31, 2009

I jo per variar no em vaig enterar que venien aqui a tocar :S xD
I tiu, l’experiencia completa es iPod+iTunes xD no t’enovlidis que sino Apple s’enfada que per aglu es el seu slogan per exelencia xD
(tot i que ara es iPhone+AppStore) xD

Saluts!😉
Amb ganes de tornar a començar per disctuir cada dia sobre música😀

3. Kehos - agosto 31, 2009

Sobre música i ara també una mica sobre tecnologia (que ja en vaig sabent una mica més) i sobre Lost xD


Responder

