jump to navigation

El lleopard d’Apple ja és aquí septiembre 10, 2009

Posted by Kehos in Blogs, Informàtica, Personal, Tecnologia.
Tags: , , , ,
trackback

Com? Kehos parlant d’un SO d’Apple? És possible?

Doncs no! xD Realment no és possible perquè jo no en tinc ni idea del software d’Apple. Ho intento, sí, però no puc arribar a tenir els coneixements que altra gent sí que té.

Per exemple el meu col·lega alexito4, que us en parlarà a les mil meravelles, amb tot luxe de detall i quasi plorarà si fa falta perquè ell no es pot permetre comprar-se un Mac (com la majoria dels joves informàtics actuals). Jo no estic meravellat per la tecnologia revolucionària de la companyia de l’oncle Steve, però en sóc conscient i com a bon fan i aprenent de la tecnologia i la informàtica us deixaré a les mans de El Mundo Exterior perquè us informeu una mica més sobre el nou Sistema Operatiu per a Mac que va sortir el passat 24 d’agost😉

Mac OS X 10.6 Snow Leopard by alexito4

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. alexito4 - septiembre 10, 2009

Moltes gracies tiu!!
I com jo dic, el coneixement ve amb la lectura, simplement.
Jo tampoc sé res xD


Responder

