jump to navigation

SKA-P – 23 d’octubre de 2009 – Badalona octubre 24, 2009

Posted by Kehos in Música, Personal.
Tags:
trackback

Doncs aquí estic, llevat (ja era hora! xD) després del gran concert de SKA-P d’ahir la nit a Badalona.

El vaig disfrutar d’una manera que feia molt de temps que no disfrutava un concert, possiblement des de Marea, encara que quan vaig anar a veure In Flames, Dragonforce o Metallica m’ho vaig passar molt millor encara, SKA-P tenen un atractiu especial per mi, després de Red Hot Chili Peppers és el grup que m’ha captivat i enganxat més des del principi que els vaig començar a escoltar.

Amb un inicial Desastre que no havia escoltat mai i no em va desagradar gens, es notava que la gent no havia anat a escoltar-los a ells, ja que veies poques cares atentes al concert i la gran majoria de les que no els prestaven atenció aprofitaven qualsevol oportunitat per xiular-los i cridar a SKA-P. Trobo que ha de ser bastant frustrant anar de teloners d’un grup i que la gent et vulgui fora ja, però en certa part és el que significa ser teloners, oi?

Després de fer-nos esperar una mica al final van sortir, amb el seu primer tema de l’últim àlbum “Ni Fu Ni Fa” ja ens van posar en situació, em va agradar molt el so, se sentia perfectament, i també les pallassades d’en Pipi, caracteritzat a vegades segons la cançó que toquen. Un bon espectacle sens dubte, ens van oferir altres temes nous com “Crimen Solicitationis”, el seu primer single del nou disc o “El Libertador”.

Evidentment ens van fer gaudir amb temes de tota la vida, no hi podien faltar “Tío Sam”, “Intifada”, la famosa “Cannabis”, “Mis Colegas”, “A La Mierda”, “El Vals Del Obrero” o “Derecho De Admisión” entre moltes d’altres.

Després de 2 hores i 15 minuts de concert i d’acomiadar-se amb una de les meves preferides, “El Gato López”, i uns quants crits de ¡Insistimos! seguits de cops i salts per tothom, vaig sortir plenament satisfet d’un concert que feia molt de temps que tenia ganes de presenciar.

Animo a tothom al que li agradi SKA-P i encara no els hagi vist a que ho facin, perquè realment val la pena.

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. Helenaa ^^ - marzo 23, 2010

jaja, tal qual!! aquest concert va molar molt, va estar molt bé, i al final ja et vaig veure per allà ^^ no recordava que fiquessin tantes cançons del nou disc, lu unic que recordo es que quan van començar amb “ni fu ni fa” l’ona i jo ja vam pensar que serien cançons noves i que no en sabríem ni una, però al final no va ser així, s’ho van currar moltíssim!! Tot i això, recordo amb encara més intensitat el que van fer a l’acampada jove de fa molts anys (vaig sortir d’allà amb la galta inflada d’un cop de colze ><) que se suposava que havia de ser la seva "última gira"… aquell va ser brutal.


Responder

