jump to navigation

Tots atents! Apple revoluciona la tecnologia mòbil octubre 25, 2009

Posted by Kehos in Informàtica, Internet, Personal, Tecnologia.
Tags: , , ,
trackback

Quan la gent d’Apple obre la boca, tots els amants de la informàtica i la tecnologia callen la boca i escolten. Tots? No! Un petit reducte de persones (incultes?) encara tenim dos dits de front per poder veure que no totes les notícies relacionades amb Steve Jobs o la companyia de la poma blanca són motiu de celebració mundial.

Abans de començar ja us dic que no, no estic en absolut en contra d’Apple, això està claríssim, perquè sinó no m’agradaria la seva tecnologia i no utilitzaria alguns dels seus productes. Simplement em fa gràcia la gent que quan sent alguna cosa de part d’ells ja resta importància a qualsevol altra cosa, com si la seva tecnologia fos divina o alguna cosa per l’estil.

Per això estic completament d’acord amb un article que va sortir fa un parell de dies a tuexperto.com on evidenciaven el que estic dient jo en aquestes línies.

El que em va semblar molt absurd va ser un d’Applesfera que va sortir fa un mes i deia que gràcies a que l’iPod Nano tindria ràdio es garantitzaria el futur d’aquesta.

Perdó? Oh! Bruixeria! Un dispositiu portàtil de reproducció de música amb ràdio! Però això és possible?? I ara encara millor! Un telèfon amb ràdio! Què més té preparat Apple? Un ordinador portàtil que es connecti a internet? Ai no! Que això ja ho tenen! Llàstima, hauria estat un gran avenç tecnològic.

Ja em perdonareu, però jo tenia fa un temps un reproductor de música que portava ràdio, tenia un trasto que regalaven amb la llibreta de la Caixa que portava ràdio, el meu mòbil antic portava ràdio i ara només perquè a Apple se li acudeixi posar una cosa als seus dispositius que fa mil·lennis que ja ho porten quasi tots els del mercat, ha de ser una revolució de la tecnologia?

Si home! Jo per aquí no hi passo.

No és que m’hagi fet ràbia, però és simplement l’absurditat de tals notícies em fa pensar.

Jo no estic a favor de cap dels 3 grans móns d’informàtica que hi ha (Wondows-Linux-Mac), simplement intento agafar el que més m’agrada i veig millor de cada un dels tres.

M’encanta la senzillesa de Windows, la lliure disposició i efectivitat del món UNIX i el disseny atractiu dels dispositius d’Apple, que són una passada, però sempre he pensat, i aquí crec que hi ha algú que em donarà la raó, que Fanboys, siguin del bàndol que siguin, no valen la pena.

Espero no perdre les escasses visites que tinc al blog de tant en tant però bé, aquest és el meu blog i poso les meves opinions i el que a mi em dona la gana😉

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. Marta - octubre 25, 2009

Però radio al iPod? Ja hi era. Simplement necessitaves un connector i ja està. Et dec parlar de fa 3 o 4 anys més o menys…

2. alexito4 - octubre 25, 2009

No tornaré a passar epr aquest blog que critica a Apple.

jaja es coña crack! xD

Em coneixes molt be i saps que m’encanta Apple, mes que res perque casi que podem dir que soc jo el que a mida de rallar-te cada dia t’ha anat menjan la olla sobre la poma jaja

I no et dono la rao ni te la trec. Que Apple fiqui radio al iPod es un fet irrellevant xD I com tu crec que no se li ha de donar mes importancia i uq eno han fet res especial amb aixo.
D’altre banda et dic, no cal atentar contra una marca o el que sigui per un article d’un blogger que treballa en un blog que parla del tema.

D’altre banda, per dir-te algo, Apple abans era molt diferent del cami que esta seguint ara. Abans seguia més les seves propies ideas revolucionaries que la moda, ara s’esta deixant portar una mica per la corrent tecnologica. En aquest cas, ha cedit a ficar radio al ipod quan mai s’ho havien plantejat, no fiquen blurays als mac quan tota la industria ho demana perque simplemente no volen, en canvi ara estan començat a fometnar l’us de les reds socials perque es la moda, i aixi anem vient com van cambiant el cami.

Sigui com sigui, ni fanboys ni polles ja ho saps xD
Pero Apple mola xD
El “made in Taiwan, disegned in California” és únic😀

Saluts

3. Kehos - octubre 25, 2009

Potser se m’ha malinterpretat, jo en cap moment volia criticar Apple, sinó com molt bé has dit, @alexito4, a la gent que “es flipa” als blogs i als comentaris, on hi surten baralles absurdes entre fanboys. Ja saps que en el que respecta a la poma, exceptuant que tu tens l’iPhone com un déu, estic d’acord en tot amb tu xD

4. alexito4 - octubre 26, 2009

No Kehos, l’iPhone no és un Déu. Déu et costa molt més barato xD


Responder

