jump to navigation

Invite others to Google Wave! diciembre 8, 2009

Posted by Kehos in Informàtica, Internet, Personal, Tecnologia.
Tags: , ,
trackback

Doncs sí, ara es veu que si que tinc invitacions pel Google Wave, aquest és el títol d’una Wave que m’ha arribat avui dient-me que tinc 25 invitacions per enviar!

Per tant ja sabeu, qui es passi per aquí si en vol alguna només m’ho ha de dir. Espero poder fer feliç a algú amb aquesta entrada xD

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. Marta - diciembre 8, 2009

PErò té gaire utilitat això del google wave o què? si en tingués potser m’ho plantejaria…

2. Kehos - diciembre 8, 2009

Si et ve de gust experimentar-ho pel teu compte ja saps😉

Per mi en té, però si no ets dels que es passen a internet estones fent de tot a xarxes socials, mail i xat no val la pena. Ara que és útil per moltes altres coses també, compartir fotos, vídeos, documents…

3. sanse - enero 10, 2010

T’en queden encara? Si t’en queden passame’n una plis😉


Responder

