jump to navigation

Entrada musical al 2010 enero 10, 2010

Posted by Kehos in Música, Personal.
Tags:
trackback

Bé ja sé que portem 10 dies del nou any, però no he parat gaire per casa i els moments que hi he estat ha estat per canviar-me de roba, per dormir o per estudiar pels exàmens, que aquest divendres ja els vaig començar.

Per commemorar l’entrada al nou any, que la vaig passar a Barcelona amb els meus companys als bars heavies del barri de Marina, us deixo aquí els artistes que han estat més escoltats per mi durant aquest passat 2009, els que, per mi, serien els que més m’han marcat durant l’any passat.

Cortesia de Last.fm.

Podem veure qui m’ha marcat, oi? Segurament que l’assistència al Sonisphere hi va fer alguna cosa😀

Feliç 2010!!

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. johnny32 - enero 10, 2010

Sembla que no t’agrada gaire Metallica no? xDDD

Jo tinc a blink-182, Zebrahead i Bad Religion al cap de la llista amb 1056, 1018 i 923 plays durant el 2009 xD

2. johnny32 - enero 10, 2010

Per cert, t’enllaço al meu blog!

3. sanse - enero 10, 2010

Offtopic: I liek ‘ur blog
T’enllaço jo també

4. Marta - enero 11, 2010

Elliott Smith no l’he vist. (impossible)
Silverchair no els he vist.
Porcupine Tree, molen molt en directe. Per això els he escoltat més, i els tornaré a veure quan tornin. *O*
L’Steven Wilson es genial. Ens ho va fer passar bé i s’ho va passar bé.🙂


Responder

