jump to navigation

XXIV Weekend song – 25/1/10 – Slam enero 24, 2010

Posted by Kehos in Música, Weekend song.
Tags: , ,
trackback

Després de molts dies sense posar cap cançó de cap de setmana, avui arribo amb un estil completament diferent a tot el que hagi pogut penjar abans aquí. Des de fa poc més d’un mes quan m’ho van ensenyar, estic molt enganxat a la música electrònica (per la qual sempre he sentit una especial atracció, encara que al principi de la meva devoció musical no m’agradés) i el dia que uns amics em van ensenyar el drum & bass vaig veure que això està fet per mi, a part del heavy.

Dit això doncs us poso la primera pista d’un disc que últimament no em canso d’escoltar.

Artista: Pendulum
Cançó: Slam
Àlbum: Hold Your Colour (2005)
Gènere: Drum & Bass

Web | Pendulum

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

No comments yet — be the first.

Responder

