jump to navigation

CubeStormer: el meu ídol robòtic febrero 22, 2010

Posted by Kehos in Curiositats, Món friki, Tecnologia.
Tags: , , ,
trackback

Des de ben petit el famós cub de Rubik m’ha tingut fascinat, i si us dic que l’he resolt més d’un cop no us estaré mentint (amb una mica d’ajuda, això sí ;)), però cada cop que llegeixo o sento notícies al respecte em fa gràcia, perquè és un objecte molt simple i que sempre ha estat un repte per tot el que s’hi ha interessat.

Bé, avui he vist aquest vídeo i no m’he pogut estar de publicar-lo al meu blog, ja que m’ha sorprés moltíssim: CubeStormer, un robot fet amb peces de Lego capaç de resoldre un cub aleatori en menys de 12 segons!

Si, comprensiblement, us costa de creure, només heu de mirar el següent vídeo:

Sorprenent, eh? Han combinat dues de les coses que sempre m’han agradat més per jugar: el cub de Rubik i els Lego!

Via | Un robot construido con kits de Lego resuelve un cubo de Rúbik en menos de 12 segundos

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. helena - febrero 22, 2010

què bo!!!! infinitament més interessant que la meva classe d’informàtica ^^

2. Sanse - febrero 22, 2010

Oh God, Oh God!

La cosa es que jo tinc el que fan servir per fer aquest robot, o sigui que en podria fer un! *_*

D’altra banda, mai he sigut gaire fan del Cub de Rubik (no l’he arribat a resoldre mai), però se que hi ha un mètode per resoldre’l.


Responder

