jump to navigation

Sonisphere fail: we have been owned! marzo 8, 2010

Posted by Kehos in Fail, Música, Personal.
Tags: , , , , , , , , , ,
trackback

El que feia dies que es parlava al final ha estat confirmat: el Sonisphere espanyol aquest any es farà a Getafe.

Sí senyor, ho heu llegit bé, després de confirmar farà cosa de 4 mesos que seria al parc del fòrum igual que l’any passat ens han robat el Sonisphere i l’han posat a la capital.

Després de saber la notícia em van venir dos sensacions; el primer va ser de ràbia perquè se’ns havia “promès” que es faria a Barcelona; l’altre va ser d’alegria al veure el cartell que venia aquest any. En contra del que s’ha queixat molta gent a mi m’encanta el cartell que han posat, per si us interessa us el deixo aquí perquè pugueu jutjar-lo:

Ara ve el tema diners: ara per ara els tinc però em fan falta per subsistir fins que tingui nous ingressos, però crec que 85€ pel que és el cartell i comptant que ens l’han posat de 2 dies doncs és possible que al final acabi caient una entrada per part meva. El que passa és que també em ve de gust anar al Viñarrock… ja veurem al final què puc fer!

Web del Sonisphere | Sonispherefestivals

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

No comments yet — be the first.

Responder

