jump to navigation

En un divendres qualsevol… marzo 12, 2010

Posted by Kehos in Internet, Pel·lícules, Personal.
Tags: , , , ,
trackback

Avui és divendres i com tots els divendres d’aquest segon quadrimestre universitari tinc el dia lliure, que en principi era per fer feina i tot el que es promet quan un és estudiant, però que al final acaben essent sempre divendres de relax, de planejar el cap de setmana i de fer altres coses que no siguin feina.

Avui estava fregant el terra de la cuina després de dinar (perquè després diguin que els homes no fem feines de casa) i se m’ha acudit que podia buscar alguns vídeos que m’agraden de pel·lícules que he vist i penjar-los aquí.

Us aviso que si no heu vist les pel·lícules és molt possible que us faci Spoilers, per tant us deixo que els mireu sota la vostra responsabilitat!!🙂

Doncs bé aquí teniu una selecció d’escenes que em van agradar des del primer cop que les vaig veure. Espero que en gaudiu!

Ocean’s Twelve: Laser song

The Punisher: Frank Castle vs The Russian

Kill Bill (Vol.1): La Novia vs Los 88 Maníacos

V for Vendetta: Big End

I el que no podia faltar:

Star Wars: Anakin vs Obi-Wan

I en posaria molts més, però no acabaria mai. Fins aquí el meu recopilatori de vídeos de pel·lícules, espero fer-ne més!

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. N.Anselmo - marzo 12, 2010

xD Tremendas! Por suerte las había visto todas… Por cierto, sabías que uno de los maníacos es Tarantino?
Salutte!


Responder

