jump to navigation

Nou blog, nova vida marzo 15, 2010

Posted by Kehos in Blogs, Personal.
Tags: ,
trackback

Fa uns dies el meu company de carrera alexito4 em va comentar que anava a renovar el seu domini i el contracte amb el seu servidor i em va dir que si m’interessava apuntar-me amb ell i poder tenir el meu blog sota un domini propi.

En un principi em va agradar la idea i vaig pensar de seguida que sí, perquè em venia molt de gust i volia començar a poder trastejar de veritat en el món de les pàgines web. Després, quan hi vaig pensar amb més calma, vaig veure que no era tan fàcil: jo no tinc ni idea de disseny ni de creació de pàgines web. Més tard vaig reflexionar i vaig pensar en que tampoc és tan difícil aprendre’n a poc a poc i que ell també m’ensenyaria algun truc (quin morro que tinc xD), per tant vaig dir que sí, que endavant i que aviam com quedava la cosa!

I aquí estic, ja he comprat un domini a la web de RedCoruna i estic esperant que l’alexito4 acabi d’enllestir les “gestions” que està fent amb el servidor, que jo no en tinc ni papa i això sí que li deixo per ell, que ja en té experiència. Continuaré postejant en aquest blog durant un temps, però quan tingui enllestida la nova pàgina intentaré traspassar les entrades que tinc aquí i començaré una nova vida blogger en un nou domini.

Espero veure’us per allà a tots els que m’heu anat comentant durant aquest temps i que heu seguit aquest blog humil, que per poc que sigui he tingut un flux de visites bastant constant durant el poc temps que he durat ^^ Moltes gràcies a tots els que heu fet possible que tingués ganes de continuar amb això!

Pròximament em trobareu a:

La Morada de Kehos

Fins aviat!!! =)

Fi de la transmissió, que la Força us acompanyi.

Comentarios»

1. Hades87 - marzo 15, 2010

Doncs res que vagi be aquesta nova aventura i qualsevol cosa em comentes🙂

2. newdisaster - marzo 31, 2010

avisa!


Responder

